Har du gjort designen själv från scratch eller har du bara tagit en befintlig bild och lagt den på mobilen?
Det är tyvärr bara bild rakt på. Men satt 10 min nu och knepade ihop 3 som är gjorda från scratch. Jag står till och med som ägare över fotot på spindeln!
Verkar vara en chansning att sätta spindeln tvärs över skarven, med tanke på de förskjutningar vi sett att det blivit på vissa skal. Annars snygga. Gillar spindeldesignen - snyggt när den är så clean.
Tyvärr verkar det inte vara allt för bra kvalitet på skalen när det gäller skarvar men då det bara rör sig om en mindre kostnad ska jag nog pröva ändå. Får försöka slänga ihop något.
Min sambos telefon har fått en del repor på displayen, och tänkte om ett skal byte kunde vara lösningen??? Någon som vet om man byter skal byter man även glaset över displayen?
jag beställde ett nytt skal via nätet,såg rätt nice ut i datorn. men när skalet kom hem efter 3 veckor var det blankt....jag ville ha matt svart skal,kanske nåt att tänka på när man beställer nästa gång.....