Desire HD Byggkvalitet ?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Automan, 9 nov 2010.

1. pebo

pebo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Min är knäpptyst oavsett hur jag vänder den eller skakar den.
    Inget som lossnat från ngn lucka? Nåt gruskorn som ramlat in i
    den när du satte in simkortet? Ta ut simkort, minneskort och batteri och
    prova vända på den och höra om du hör det då med, isf prova skaka den lite åt
    olika håll kanske nåt ramlar ut?

2. Ballwire

Ballwire Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har testat utan positivt resultat.
    Ingen annan som upplever det jag hör? Observera att ljudet är mycket svagt och verkar komma från kameran.

Förmodligen är det väl bara en petitess... men nog så störigt ändå.

3. Automan

Automan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

En sak jag tänker på när du drar upp att det skrammlar... det hörs knappt alls, och det bara om du verkligen skakar hårt i apparaten, ifall det är så då är det vad jag hört fokusmekanismen som låter och det ska tydligen vara så. Men det låter inte som det ligger något och skrammlar utan mer som ett väldigt svagt klickljud när man skakar apparaten riktigt hårt. Provade det själv nu, det hörs inte alls vid normal skakning utan man måste skaka ganska hårt för att få fram något litet pytteklick, vad jag upplever det som är att det låter väl normalt.

Om det inte stämmer överrens med vad jag beskrev så kan inte jag hjälpa dig mer tror jag.

4. Ballwire

Ballwire Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo, ungefär sådär är det för mig också. Låter vettigt att det skulle vara fokusmekanismen som är boven i dramat.

Jag behöver dock inte skaka särskilt hårt för att höra klicket, å andra sidan hörs det bara när telefonen är nära örat. Förmodligen ingenting att oroa sig för då gissar jag?