Någon som har något tips på app som gör att man kan få högre ljud när man spelar upp mediafiler. Som det är nu så hör jag inget när jag är ute på stan eller i någon miljö med andra ljudkällor.
nån som har tips på schyssta hörlurar / gärna handsfree modell? dom lurarna som följde med var bland det värsta jag har varit med om, påminne om lurar man hade för 15år sen
Samma här, behöver också lite tips om detta. Gärna ett headset med kontroll på så man slipper dra upp telefonen varje gång man vill ändra volym etc
Några tips på vettiga resehögtalare till Desire HD? Gärna med en skön docka, alternativt aktiva högtalare med DLNA-stöd så jag kan sitta i en fotölj en bit bort och kräma musik?!
Det är inga skitlurar, mycket bättre än de som följer med ipod, vilket är en musikspelare....dolby mobile har grym bas och srs har väldigt klart ljud Sent from my Desire HD using Tapatalk
nej nej hörlurarna som apple ger sitter mycket bättre i örat och dom ger känslan av iallafall lite kvalité. Dhd lurarna vill jag skrota men behöver kontollerna
Men apple hörlurarna går sönder stup i kvarten....dessa känns lite mer hållbarare Sen tänkte jag mer på ljudkvaliten, vilken jag tycker är bättre än Apples lurar EDIT: SKITLURAR... Sent from my Desire HD using Tapatalk
Prova KOSS iporta pro. Jäkla bra ljud samt mik & svarsknapp. Gjordes för ifåne men funkar klockrent med alla lurar som har 3.5mm hörlursjack.
Är man lite händig kan man ju slakta det medföljande headsetet och sätta dit knapparna på valfritt annat par med hörlurar.
Faktisk, så er dette lyd surret fra HTC siste grunn til at jeg ikke oppgraderer fra Desire til Desire HD. Lyden i telefonen er crap, det samme er øreproppene som følger med.