Din första fråga, där finns en app som heter "Quick system info pro" där ser man hur mycket som är kvar på kortet plus en massa annat bra att ha info.
Fråga nummer 2: Ja jag tror mig veta att det finns ett "skrift"by Darktremor b.l.a (finns kanske fler) som gör att det flyttas över på kortet på ett rätt sätt.
Men med den här romen så har jag som jag säger inte behövt göra någonting det bara fungerar, men jag har varit i den situationen där jag var tvungen att "starta upp den tjänsten" eller vad man ska kalla det? Innan det fungerade.
Problem med SMS som försvinner helt eller delvis har förekommit emellanåt, b.l.a med Desire HD då de varit standard. Tror inte man har lyckats att lösa detta? Men HTC har tror jag gett indikationer på att man jobbat med det.
Men Jag har aldrig själv varit ute för detta med den programvaran jag har kört, däremot hade jag lite problem med mitt ena SD-kort där jag var tvungen att köra SDrescan med jämna mellanrum för annars ville inte alla foton visa sig.Ja även musik gömde sig men efter att ha kört den appen så fungerade det igen ett tag.
Men tror det är just det kortet som går i luren nu? Och det betyder att efter att jag formaterade kortet sista gången och startade det med ny programvara så fungerar det.
Last edited: 19 juli 2011