Mmm just det "ett jäkla jobb" he he men det är som om när datorn börjar ge blåskärm, (kör Linux så det händer inte mig) men om man får problem och försöker att "blåsa" på OS et igen uppepå det gammla, tja? det är ju som att be om problem.Skulle inte falla mig in man får bara göra om allt igen efter ett tag.
Jag kommer ihåg i Linux barndom (några år sedan) där jag satt o installerade och hackade systemet för att få det som jag ville, det tog en 6-8 timmar varenda gång.Idag tar det kanske en timme och det går fortare än med windows.
Såhär "Tillägg: Innan eller Efter du flashar/flashat in ROMen, tryck "wipe data/factory reset", "wipe cache", blippa in på "advanced" och tryck "wipe dalvik cache" också, för att undvika Endless Bootloop"
Detta är ett utdrag ur guiden som Dreamhawk har satt ihop.
Där är tre lägen "data/factory reset" wipe cachepartition" och Dalviks chache"
Går inte luren efter det då har man nåt annat fel.MEN givetvis har i alla fall jag gjort en backup med "Mybackup" innan, så när romen är uppstartad sen så "restorar" jag tillbaks allt igen.
Så att varför inte börja med att göra en backup i antingen "Mybackup" eller Titanium appen och skicka ner den romen du tänker köra på SD-kortet stäng av luren WIPA ALLT!!!!!!!!!!! Sedan flasha romen och boota upp systemet och kolla hur det fungerar sen?
Jag vet inget annat sätt? Och då vet du.Nä alltså en "clean" installation tycker jag är det enda rätta då slipper man börja om ifrån början igen om det inte vill sig.Lycka till 
Ja just det! WIPA är ju att rensa efter gammla inställningar en typ av "Formatering" formatera säger folk men det är inte riktigt rätt heller det skapar bara ett nytt filsystem med gammalt skit i botten.Men med ett SD-kort har man inte annat att göra, det är annat med hårddiskar.
Så jag minns när jag efter en cirka 8 timmar hårt arbete startade en dator och samma fel fanns kvar som gjorde att jag blåste disken och installerade om.
Samma sak händer i din lur om du inte tar bort det gammla skräpet.Men du gör som du vill för det gör du ändå, hi hi.
Last edited: Jul 20, 2011