Desire och Tre

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av A-kapris, 4 maj 2010.

1. wbm

wbm Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Väldigt mycket olika bud, jag ringde precis in och frågade hur det låg till. Hon som svarade sa att dem hade aldrig haft så mycket problem med någon annan telefon tidigare och att det är väldigt stor efterfrågan, och att hon var ledsen att jag hade fått ett fast datum för leverans av förra försäljaren då de egentligen bara haft preliminära datum hela tiden då HTC's uppgifter hela tiden har ändrats.

Hon sa att dem skulle få in en ganska stor leverans nästa vecka och att jag med största sannolikhet skulle få min då (jag beställde för drygt 2 veckor sen).
    Får hoppas på att man får den nästa vecka men risken att man får vänta ytterligare är väl lika stor antar jag.

2. Earthbound

Earthbound Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Man undrar hur många som har förhandsbokat telefonen hos dem egentligen? Och vad innebär medelstor samt stor leverans? 50 telefoner? 100? 300?

Borde vara lite tydligare kan man tycka.

Last edited: 7 maj 2010
  3. tonebank

tonebank Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Denna gången (och framåt) kommer alla DOA-kunder börja prioriteras vilket inte har varit fallet innan. Så även om de får in ett gäng telefoner betyder det inte att någon "ny" kund kommer att få en telefon. Det blir folk som mig som får en ny ;)

4. promenad

promenad Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Min tanke precis. Ge mig en köplats och antalet telefoner de tror att de får in vecka för vecka. Räcker inte telefonerna i en laddning till mig så får jag min nya köplats i ett mail eller på Mitt 3. Det är 2010, hur svårt kan det vara.

5. promenad

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Vilka som uppges vara prio beror nog lite på vem man själv uppger sig vara...

6. gb1300

gb1300 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ringde återigen kundtjänst idag och gnällde lite. Nu blev jag lovad att mobilen kommer under nästa vecka, ska bli kul och se! Lutar starkt åt att lämna 3, köpa mobilen cash och byta operatör..

7. fläsk

fläsk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7
    Hoppas på kommande vecka..

Beställde min den 13/4(såg att du den 14) så även jag kanske kan hoppas på kommande vecka. :P

8. Lezlow

Lezlow Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Var nere och snackade med han i butiken. När han kollade statusen på min telefon så stod det "Released" och han visste inte vad det betydde. lagom sjukt. han frågade mig vad det kunde tänkas betyda.

Någon här som jobbar på tre som vet? :)

ps.
    jag räknar kallt med att jag blir totalblåst av tre-butiken och kommer nog aldrig få den...

9. promenad

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

De strök mellanskillnaden på 300 spänn mellan min trasiga N86 och den här också, men nu känns det rätt svårgnällt framöver.

10. ipad

ipad Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ni som blivit "lovade" desire denna veckan, har ni fått något datum att sikta in sig på?

11. promenad

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Nu har de tydligen fått in en "väldigt, väldigt liten" leverans. Fortfarande inget sätt att få reda på om man står på plats 10, 100, 1000 eller 10000, eller hur stor en liten, väldigt liten eller medelstor leverans kan tänkas vara.

12. KluddKalle

KluddKalle Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde min Desire igår morse och har ställt in mig på ungefär fem veckor från nu. Men det skulle ju vara trevligt om man kunde följa sin beställning/köplats på något sätt...

13. vitoc

vitoc Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag beställde min klockan 10:43 torsdagen den femtoden april

Min telefon har blivit levererad, och jag får mitt kollinummer efter 17 idag.

14. promenad

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Grattis, beställde min förmiddagen 14/3 så den borde ju ha varit på gång den med då kan man tycka.

Att dom inte går efter när man beställde förklarar ju dessutom varför de inte kan berätta vilken köplats man har.

15. vitoc

vitoc Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Finns dock en liten chans att jag "hoppade" till 1a plats i kön, då 3 har sjabblat något oerhört med min beställning.

Det vill jag dock inte spekulera i, och tänker inte ifrågasätta så mycket ifrån 3, då jag äntligen verkar få telefonen! :)

16. mirtini_86

mirtini_86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ny på swedroid men efter att ha pillat på min mans Magic så ville jag ha en egen och då blev det självklart Desiren jag vill ha. jag som så många andra har beställt hos tre och väntar ivrigt på telefonen. Jag beställde min i butik via telefon den 29 april och killen i affären sa att den skulle skickas hem till mig "nästa vecka" har insett att jag blivit lurad men undra när min lur dyker upp....

Är det så förresten att de som beställt från internet får tidigare än de som beställt i butik?

17. A-kapris

A-kapris Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde 23:e och då sa dom också att jag skulle få min veckan efter. Senast jag ringde lovade dom den här veckan, men idag när jag var inne i en 3-butik så sa dom att om man beställt mellan 21 och 25 april får man v.21.

18. mirtini_86

mirtini_86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Synd att det är så mkt löften som de inte kan hålla.

19. A-kapris

A-kapris Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja det är jättetråkigt. Jag förstår ju att om dom inte har några telefoner så kan dom heller inte leverera några, men då är det ju bättre att dom inte säger nåt alls om leveranstider.. Som det är nu så säger alla olika och man blir lovad något nytt varje vecka. Jag har tidigare alltid varit så nöjd med 3:s kundtjänst, men nu börjar jag bli lite irriterad. Dessutom tycker jag att dom kunde säga hur många som står i kö och vilken köplats man har.

20. Whillis

Whillis Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ringde till kundtjänst igår. De som beställt mellan 29/4-3/5 beräknas få sin lur v. 23