Jag fick tillbaka min desire för ca 1-2 veckor sedan.
Den låg hos de i 3v med status "Mottagen". Sista veckan skickas den tillbaka med bara en mjukvaro uppdatering.
Jag hade skrivit en så detaljerad och enkel beskrivning som mojligt så att en unge skulle förstå det. Gissar på att många hos anovo är analfabeter.
Men fick mail svar om att uppdateringen hade löst alla mina problem inkl. dammet under skärmen.
De hade även testat min mobil efter uppdateringen och säger att den har löst alla problem.
Sen när kan en mjukvara ta bort damm under skärmen?
Tyvärr så hade inga av mina problem lösts alls.
Så min desire låg hos de i ca 1mån utan återgärd. Undrar hur mycket de har debiterat HTC för detta? Låter nåstan som bedrägeri.
Nu har jag absolut inte lust att skicka iväg den dit igen. Helt otroliga är anovo. Sånt jäkla scammer bolag. HTC verkar dock inte bry sig heller. Efter många samtal till HTCs support, så säger de att de bara beklagar och att jag bör skicka in den igen. Att anovo är bra som de är.
Last edited: 22 sept 2010