Man får ju INGA svar på de frågor som man ställer...
ANOVO = Svarar
INTE över huvudtaget. (men man kan som sagt kanske ringatid för endast 19:50kr/min...
SÄKERT!)
HTC = Vill
INTE svara på upprepade frågor angående hur de ställer sig till dessa "Desire" problem och att reklamera telefonen. De "eskalerar" sina frågor vidare till
ANOVO!?
Telenor = Verkar ju heller
INTE bry sig om sina kunder och hjälpa oss få reda på status på telefon (se nedan).
Chat med Telenor:
Jag skulle vilja veta reparation "status" på min HTC desire...
Reparationen har skickats till leverantör för reparation.
Mmm...så mycket vet jag. Att den har skickats till "ANOVO"...där
INGEN svarar.
Det är de ja kan se tyvärr.
Detta är
INTE riktat till just dig utan
Telenor som företag...
1. Jag har köpt en NY telefon av er på
Telenor som är defekt.
2. Jag betalar för ett surfabonnemang som jag INTE kan använda.
3. Ingen likvärdig lånetelefon fanns att tillgå.
För att få mer information om din service på din telefon kan du ringa 0200-159080
4. Tycker
INTE att jag som konsument ska behöva jaga
ANOVO för att få svar på HUR lång tid det kan tänkas att ta för att laga min telefon.
Jag kan tyvärr inte göra mer utan ring det telefonnummret och se om dom kan lösa detta åt dig.
Sen stängde personen jag pratade med ner chatten.
Fortsättning följer...
Click to expand...