Säljes: Desire Z/SE X10 Mini Pro/Nokia 5800 music express/HTC Hero

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av dxtr, 17 maj 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dxtr

    dxtr Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har rensat upp i telefonlådan och detta är vad jag tänkte sälja:

    Desire Z: Ett halvår gammal, det enda synliga slitaget finns på metallplattan på baksidan som utgör batterilucka, för övrigt hel och gångjärnen fungerar bra, som vid inköpet (intalar jag mig åtminstone). En bra telefon, som är lite tung och tjock iom tangentbordet. Har slutat använda den pga SGSII.

    SE X10 Mini Pro: Fanimig en underbar telefon, men jag ville ha mer prestanda och gick från den till DZ för att få mer prestanda men bibehålla fysiskt tangentbord. Basic liten sak som man kan klara sig långt med, imo.

    Nokia 5800: Saknar "petpennan", men för övrigt är den utan defekter. Var länge sedan jag använde den, så kan inte säga så mycket om den.

    HTC Hero: Har en sprucken display som kommer behöva bytas. Den går förvisso att använda ändå, men runt sprickorna är det som svarta "läckage" som totalt sett täcker kanske 30% av skärmens totala yta.


    Om det inte bryter mot någon forumregel så får ni gärna pm:a för att prata pris, jag har inte hunnit sätta mig in i vad som är rimligt för de olika telefonerna än. Givetvis kan vi diskutera ett paketpris.

    Edit: FK så låter jag denna "annons" ligga här i några dagar innan jag blocket:ar den.
     
    Last edited: 17 maj 2011
  2. Frantiic

    Frantiic Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2010
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    hur mycket vill du ha för Desire Z;an? skickar du? bor i malmö-
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.