Det bästa jag gjort

Diskussion i 'Legend' startad av Fille-j, 8 aug 2010.

  1. Fille-j

    Fille-j Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2010
    Inlägg:
    141
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Idag åkte jag till Teknikmagasinet och köpte en HTC Legend, Jag kan säga att det är det bästa köp jag någonsin gjort! Jag älskar den!

    Jag rekommenderar Legend starkt till alla er som vill köpa en HTC eller Android lur, jag har aldrig ägt en HTC mobil eller en android lur förut. Men nu är jag stolt ägare av en Legend.
     
  2. Annna

    Annna Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2010
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag köpte min Legend för ca en månad sen och jag är mer nöjd nu än när jag köpte den! Den blir bara bättre och bättre och jag har aldrig älskat en telefon mer än min Legend, sååå grattis till ett lyckat köp! :)
     
  3. Magnus

    Magnus Först på /forum Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2009
    Inlägg:
    2 583
    Mottagna gillanden:
    471

    MINA ENHETER

    Nu har jag ingen Legend. men när jag fick upp ögonen för android för ett år sedan när Magic kom och jag köpte den så var jag såld. nu har min fru magicen och jag köpte en desire i våras. det kommer bara vara android i detta hemmet så småningom.
     
  4. bare

    bare Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Same here dudes! kirrade en Legend för ungefär en vecka sedan, och är allt annat än besviken. Rekommenderas verkligen till den som letar efter en stabil och snygg Android lur
     
  5. GeddaN

    GeddaN Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 aug 2010
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    köpte min igår and i love it hade en x10 mini innan och det går inte att jämföra
     
  6. Bumbi85

    Bumbi85 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Beställt min idag :)
    Fick ett bra erbjudande via 3, så förlängde abonnemanget
     
  7. Terihan

    Terihan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    funderar också på en legend, hur e det med batteritiden? och hur är bildkvaliteten? märker man av att processoren inte är den snabbaste idag?
     
  8. roxpace

    roxpace Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    203
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Batteritiden är ok, det beror påå vad du gör med telefonen, desto mer du leker med skärmen, desto mindre batteritid, detsamma om du installerar för mycket Widgets så kan de dra en massa batteritid, men detta gäller alla Android telefoner.

    Bildkvaliteten är perfekt, visst finns det högre upplösning, men på den begränsade ytan som skärmen är så tror jag inte det hade betytt mycket.

    Men som jag skrivit många gånger tidigare, det märks oftast nästan aldrig att det är lite svagare CPU, däremot om du installerar mycket med appar / widgets som ligger i minnet och tar plats i RAM eller/och CPU så påverkas det, då kan det komma bra till plats med en taskkiller (vilket vissa skriker NEJ till, men med försiktighet så är dessa bra).

    Jag har aldrig varit nöjdare över en telefon än min Legend, fantastisk kvalitetskänsla och den är inte alls långsam.
     
  9. Karambamannen

    Karambamannen Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Kan inte annat än hålla med trådskaparen. Köpa Legend är det bästa jag gjort i år. Hade ingen android eller smart-telefon innan. Är riktigt nöjd med köpet. De som ännu inte köpt någon smart-telefon vet inte vad de missar. Det är som att undvika att skaffa dator för att man redan har en skrivmaskin....
     
  10. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Batteritiden är ju densamma för alla pekmobiler med stor skärm. Den är kass.

    Men det beror ju alltid på vad man jämför med. Jag tar gärna att ladda varje natt i utbyte mot allt man kan göra. Plus att batteritiden blir bättre ju mer tillverkarna utvecklar ROMar och patchar till dessa. Min Liquid har ju fått BETYDLIGT bättre batteritid sedan jag köpte med iom uppdateringen till 2.1 och en patch på det. Allt orginal. Finns ju modifierade ROMar med än bättre batteritid men efter att jag var nära att bricka telefonen vid root (fråga inte) så kör jag på säkra kort nu.

    Grattis till ett bra köp!
     
  11. Terihan

    Terihan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    ok står och väger mellan legend desire och liquid, desire är ju bäst men går inte att få tag i, liquid är väldigt prisvärd men undrar om man kan vara lite dumsnål, legend ligger mittimellan, så jag har jäkligt svårt att bestämma mig
     
  12. roxpace

    roxpace Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    203
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Legend = Hög kvalitet, standard prestanda
    Desire = Hög prestanda, lite plastig
    Liquid = Bra alternativ till priset