Dex på Note 10 och 10+

Diskussion i 'Galaxy Note 10 / Note 10+' startad av Kaan, 6 sept 2019.

Taggar:
  1. Kaan

    Kaan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2019
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    15
    Hej. Jag har testat Dex i lite olika miljöer, kabel ansluten (ej dex kabeln) prövat att köra både mot Mac och Windows maskiner men upplever bäst prestanda på tv eller en monitor. Jag är lite sugen på att få veta hur andra tänker och tycker. Till vad och hur använder ni Dex?

    Bifogar en bild på min lilla setup som är portabel i väskan när jag är på resande fot.

    Skriv gärna lite om vad ni kör med för kring utrustning och hur ni upplever det.

    Väl mött.
     

    Bifogade filer:

    bernard gillar detta.
  2. PeterEss

    PeterEss Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2015
    Inlägg:
    532
    Mottagna gillanden:
    409
    Prestanda bör alltid bli mer rätt när mobilen driver egen skärm direkt.

    Nya DeX till fönster i Windows/Mac blir ytterligare processer men med det fina att man kan ex klippa och klistra mellan mobil och PC
     
  3. Kaan

    Kaan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2019
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    15
    Jag tyckte också det var den stora poängen med att köra med Windowsmaskinen på arbetet. Att flytta filer enkelt.
     
  4. Kaan

    Kaan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2019
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    15
    Någon som har tipps på några lir som fungerar med dex? Har testat Asphalt 9 det fungerar bra med tangentbord och blir lite roligare faktiskt. Tipps på välgjorda lir kanske jag ska skriva. Mest roligt att prova då jag inte är en super spel fantast.
     
  5. tecra24

    tecra24 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2018
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung note 10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung note 10
    Dex gör att Android auto på min först med Sync 3 inte fungerar, så nu ligger min note i skräplådan. Gick tillbaka till mate 20 pro