Jo, installerade något liknande, Battery Indicator Pro eller nått men är rädd att dom ska ligga och dra onödigt på batteriet :/ Men när jag klickat på klockan på homescreenen så har jag fått upp en liten under vädret, den verkar borta nu dock :/ Kanske bara funkar när batteriet är lågt, lär visa sig. Haft mobilen på standby (tagit lite kort och laddat upp dom samt skrivit några sms) i 2timmar och verkar fortfarande ha 100% batteri. Vet inte om det har med omstarten av alla program men hoppas det håller sig någorlunda.
Kan mycket väl ha varit ett Mugen, ja.
edit; Drog hem Battery Indicator (..igen) för jag blir tokig av att inte ha %.. Laddade den fullt för 2 timmar och 47 minuter sedan och nu är den på 86% enligt battery indicator. Bara 1 grön plupp som försvunnit på androids egna, och i inställningar. Skickat ungefär 6 sms, tagit 6 bilder varav 2 uppladdade på facebook via htc sense, använt lite market och tankat 3 apps via wifi. Utöver det har den varit på standby. Antar att jag inte kan "klaga" (tänker inte "klaga" heller i slutändan för jag visste om att batteriet kunde varit klent.) än eftersom jag bara använt den sen i Onsdags. Men antecknar lite ändå får se hur mycket bättre den blir.
Last edited: 6 november 2010