en mobil med 5-tumsskärm, 4-kärning cpu på minst 2.5 Ghz. En riktigt kraftig gpu. Själva OS'et ska vara en lite mer "polerad" version av android.
drömluren är ju självklart något som inte ens syns utan bara finns där. typ lite scifi-varning som en klocka eller varför inte bara ett chip där man sedan får "bilder" projicerad mer eller mindre rakt in i hjärnan isf för att faktistk behöva titta på skiten. Och vem orkar hålla i saker och ting.. här ska det vara smidigt.
drömluren: 4 kärnigt exynos chip* 2,5 ghz ,3500 mah batteri, 1080p hd upplöst4,7 tums skärm 8 mm tunn, ics, trådlös hdmi, nfc, dlna, wifi direct, mm, saftiga specs
+1 på den! Ett chip i huvudet, mic i munnen och högtalare i örat. Skriver och styr telefonen med tankens kraft. Oändligt batteri. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Nu kommer kanske många av er flabba, men jag äger redan min drömlur Optimus 2X När man har flashat den blir den snabbare än hjärnan kan hantera, älskar verkligen kvalitén på den, fixar man rätt inställningar och kernel är batteritiden mycket bra, kameran är väldigt bra också tycker jag.. har absolut inget att anmärka.. älskar den helt enkelt.