Alkohol: Rökig singelmalt och Long Island Ice Tea. Utan alkohol: Trocadero, Portello, Pommac och Mountain dew.
Med: Öl, rom eller vodka och cola. Har man mat till så funkar även vin. Utan: Mjölk eller vatten. Om det är kolsyra i så är favoriten Portello, som dock är svår att hitta häromkring så jag bunkrade i Sundsvall förra helgen
Med: FISK, jag har fastnat för en massa olika öl, men främst: San miquel, Shepherd Neame strong ale 1698, Newcastle, staropramen. Utan: Pepsi, äpplejuice (BRAVO), vatten och mjölk.
MED: Bacardi Lemòn med euroshopper energi drink (godare än redbull imo), Vin.. UTAN: MJÖLK MJÖLK MJÖLK, riktigt kall mjölk är barnsligt gott
Med öl, trapist, Ale eller stout typ. Dricker massa olika som är goda så svårt. Utan, vatten? Har slutat tycka om Cola och fanta har jag aldrig gillat riktigt. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Med: Newcastle (ska bli trevligt att testa på en riktig pub nu när jag ska till London nästa vecka!) Utan: Mjölk
%: Inte mkt man får dricka då man är 15 bast! Utan: Mjölk och kall Coca-Cola! Faktum är att jag sitter med ett glas nu!
Med: Bowmore, Ardbeg, Lagavulin, Laphroaig, Caol Ila, Finnlaggan, snöat in på Aussi viner också, dricker sällan öl. Utan: Vatten och vid sällsynta tillfällen en cola.
Nästan alla ölsorter är banne mig goda men Belgisk trappistöl slår det mesta. Whiskey: Lagavulin är outstanding bland sorterna jag har råd med. Men den börjar bli lite för dyr. Utan alkohol väljer jag vatten. Vatten är sjukt gott
Med: mörk rom, schysst bourbon, rödvin främst zinfandel/primitivo och gott öl. Utan: Vatten, Vanilla Coke, Dr. Pepper och gott öl. Glömde Trocadero och must!