Alkoholhaltiga: Guinness & Mojito Alkoholfria: Pepsi Max & Funlight Tropic Edit: får inte glömma espresso!
Alkohol: Måste bli en Innis & Gunn -Rum Cask, fantastisk ale... Non-Alkohol: Cola och svart kaffe, dock inte samtidigt...
Med: Inte än tror jag. Utan: Jag vet inte... Caffe latte med moka-smak kan ju vara gott. Eller Pepsi eller Chokladmjölk
Alkohol: Carlsberg, redbull/vodka, Glennfiddich. Alkoholfritt: Redbull, Burn juiced, Cola, Dr Pepper. Ungefär så :-) Sent from my HTC Desire HD
Alkoholfritt: Coca Cola, Fanta Exotic, Milkshake, Café Cooler (7/11) Alkohol: Jaegermeifter, Cider, Öl, Minttu
Alkohol: Öl. Ljusa lager är min favorit; t.ex. Grolsch eller Staropramen. Alkoholfritt: Kaffe, Coca Cola (dricker det sällan dock), vatten.
Klarar mig långt på vatten och Coca Cola. Till frukost kan det slinka ner en kopp te och ett glas juice.
Alkoholhaltiga: Tjeckisk lager, hof. Alkoholfria: Cola och vanligt iskallt kranvatten. Sen är en kopp svart kaffe i trädgården när solen tittar fram rätt gott också. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk