Någon som vet en väder-widget som kan visa en 1x1 ruta med endast temperaturen? Möjligen nån text till, men ingen liten ikon eller något, vill endast ha text. Har provat Snowstorm, Beautiful widgets och weather forecast, men lyckas inte få bara text. RealTemp verkar kunna göra det jag söker, men lyckas inte få det att fungera.
Tänkte säga Realtemp, konstigt att du inte får det att fungera Annars går det att ställa in Minimalistic Text så att den visar Temperatur med text...
Jag kör en dock background som innerhåller cirkeln som är gjord av Bombay här på forumet. http://up.moduko.se/files/shadow_whitering3.png Texten har jag lagt till själv för att få det som jag vill.
Ingen modning behövs. När du sätter ut widget'et finns alternativet "Transparent bakgrund" att klicka i längst upp när du ska välja vilket konto som skall visas
Tycker oxå de är grymma. Tänkte göra egna personliga. Nån som har kolla på hur många pixlar en ruta är i griden, så jag vet hur stora jag ska göra. Jag kör med 5*5
Vet någon vad detta är för kalender? Om det är Launcher Pro's egna, finns det någon liknande på maket?