Nu är jag jobbig men den där vita pilen du har för din appdrawer (antar att det är det iaf). Vart kan jag hitta den?
Lust att berätta vart du hittat sense skinnet? funderar starkt på att byta tillbaka till sense som man kan få det att se ut sådär!!
La precis in det i Home Screen tråden! Men lägger in det här med, ifall någon annan undrar! Tema Clear Glass Sense [esk0Glass 1.1], & Folder Organizer Ikoner är: DINIK's "Anastasia" IconSet
Strax efter jag hade gjort mitt inlägg fick jag en uppdatering till minimalistic text som fixade detta, så nu är jag mycket nöjd. Har även förändrat utseendet en del igen så börjar bli dags för ett nytt inlägg. Hur får du Pure Calendar Widget att se ut sådär? Har nyss installerat det men hittar ingen uppenbar inställning för att få agendavy som du har det.
Hur menar du? Pure Calendar Widget har bara den vyn jag använder. Skärmdumpar ifrån Pure Calendar Widget på market.android.com
Finns det på något sätt man kan fixa så man kan få upp den lilla röra siffran på ADW's ikoner? Vill ha ADW's Elegance ikoner i docken, sen att det skulle visa en sån där röd siffra på dem när man har ett nytt sms eller missat samtal.. Eller då som sådär med Minimalistic och Tasker, men fattar inte ett dyft av det.. Mvh Jonas Edit-> Märkte nu att man kan lägga till Ikoner i SMS Unread Count mappen, frågan är då om man kan hitta ADW ikonerna på telefonen och var isf?
Jag har "råkat" ändra min appdrawer-knapp till en vit pil istället för fyrkanterna, någon som har en aning hur man återställer den? För den png'n finns inte som standard-bild i mitt arkiv. Och sen undrar jag om någon har en lp-dock som har lite gingerbread-stuk? : )
du måste ha en telefon med 2.2 eller senare version av android till att börja med. Sen tror jag det bara är vissa telefoner som har det integrerat i sina ''overlays'' osv. och personen du citerade har en Samsung Galaxy S om jag minns rätt - där är det integrerat i ''romen'' från start (rätta mig om jag minns fel nu!).
Det är ett tema till Galaxy S som heter Steel Blue. Du kan läsa mer om det här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=946375