Skulle någon kunna göra en liten snabbguide till hur man enklast tar ett screen shot på sin hemskärm? Känns som att den som ligger på första sidan är lite utdaterad Kan nämna att jag testat appen ShootMe, och den är fullkomligt värdelös.
http://www.lathund.nu/2009/09/01/ta-skarmbilder-pa-din-android-mobil-med-ubuntu/ Vet inte vad du kör på din dator men.
klocka å väder är beautiful widgets. transparent statusbar är 2.0 eller 2.1 endast och är självklart en simpel moddning tror jag iallafall.
Börjar bli riktigt sugen på att roota min lur nu när man ser hur snygga teman det finns. Synd att det inte går att fixa utan att roota :/
skitsnyggt. Jag är lite nyfiken på bild tre där uppe fråm vänster. SJälva rullgardinen alltså. Vad är de du har för något längst upp där. Verkar vara någon slags snabbgenväh av nåt slag. Berätta gärna mer om ni fattar min något invecklade förklaring..
Har du lust att maila till mig? Har svårt för reklamen som finns nere på den ifrån Market och igenom Slidescreen sedan går det ju inte att köpa fullversionen.
Någon som har lust att tala om hur man skaffar slidescreen grejjen? Eller länka till någonstanns där man kan få en guide..