Madeli: Inte alls min stil... något av det :/ .... men det får iaf 4/10. Mitt senaste... jag är riktigt nöjd med detta. Trivs!! This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1917x800. Bjuder du på bakgrunden
Jag använder Smooth Calender på första hemskärmen för att se de tre kommande aktiviteterna och Pure Grid Calender på den första hemskärmen åt ena sidan för att enkelt kunna se kalendern för en längre tid. Sedan använder jag Jorte som kalender applikation.. Denna setup tycker jag funkar riktigt bra.
Jag använder Jorte! Den har allt man kan behöva, utom mölligtvis att widgeten inte är "skrollningsbar" men det kan jag leva med. Den har 25 olika widgets, och man kan ställa in bakrundsfärg och fontfärg väldigt enkelt!
Jag använder CalWidget https://market.android.com/details?id=net.eggenstein.android.calwidget&feature=search_result Går att konfigurera precis som man vill, transparent bakgrund, olika färg på olika kalendrar m.m.m.m.
Du slajk, kommer du ihåg att jag frågade om det var en ensam bakgrund eller fem olika ikoner, skulle du vilja vara vänlig att svara?? Du gillar att ignorera mina frågor