Jo, men efter det första svaret så skrev jag igen och undrade om det var fem olika ikoner eller om det var en dock bakgrund
Tack så hemskt mycket, hur hittade du dem?? EDIT: Det finns ju ingen nedladdningslänk, och när man kopierar dem så får man ju en vit bakgrund? Måste man hålla på i PS eller liknanade för att få bort den?? Någon eldsjäl som är snäll och kan tänka sig det? Snääällllaaaa?
Hade dem liggandes på dumburken När jag laddar ner dem blir det transparent bakgrund. Du måste tyvärr använda gallerifunktionen i Dropbox och ladda ner dem där genom en och en, då funkar det Edit: Det här måste vara din turdag. Slängde in ikonerna i en .rar-fil, bara till att hämta från min Dropbox http://dl.dropbox.com/u/9216718/Roostilabel.rar
Tack så mycket, men vad är en .rar fil?! Den går ju inte att öppna på datorn? Du, du har bytt avatar väl? Innan var det väl en Androidifygubbe med den rutig skjorta??
Så man behöver "Winrar" för att få den uppackad? EDIT: Nu fungerar det äntligen, tack så mycket allihopa
Du fixade det va? Blev lite rädd där när du skrev att du inte visste vad en rar-fil var och ja har bytt avatar nu till Johnny Drama från Entourage Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Men till .rar måste man ju ladda ner Winrar etc plus att .zip filer kan man ju extrahera i Astro, Es file explorer mm. Fattar inte vad som är bättre med .rar Nu fungerar det iaf och jag har lärt mig nåt nytt för dagen, ha det bra