jag har gjort det på adw launcher men det funkar inte det fungerade på homescreen men inte på widgetlocker?
Tycker widgetlocker borde komma med en uppdatering snart så man kan: Överlappa widgets Ändra font på klockan i Sense slidern Plus massa annat som jag inte kommer ihåg nu
Jag är en flitig användare av den och det är precis detta som utvecklaren har haft i åtanke. Att den inte ska ligga och dra batteri i bakgrunden. Den drar inte mycket batteri alls. Detta är taget från appens tråd från XDA: Resource Management Minimalistic Text tries to update the widgets only when necessary. Each widget analyzes the information (variables) it uses and knows when it has to be updated. So the update service updates only the widgets that have to be updated. When the screen of the device goes off, Minimalistic Text stops updating any widgets immediately and restarts the update process when the screen goes on again. For example: If a widget only has time variables and the voltage of the battery changes, the time widgets doesn't get updated. Sounds naturally? I don't want to know how many widgets out there don't take care about their update frequency .
Snyggt, allt utom bakgrunden faktiskt Lite saker jag undrar över: Är fonten Caviar Dreams? Vad är det för Digital Klocka? Länk till dockikonerna tack? Tack på förhand// KB
Inte min screen men kan det mesta: Vet inte Inbyggd i SGSII tror jag Ikonerna ser ut som madelis senaste sense ikoner
Tack, kul att du gillar det, inte kul att du inte gillar bakgrunden dock hehe. Fonten jag har installerat som du ser i lilla klockan uppe till höger och texten på minimalistic text är neutratext. Fonten i själva klock-widgeten vet jag inte. Dock-ikonerna och klockan följde med när jag installerade juwe's rom. Så vet inget om dessa tyvärr. "kanske du kan hitta svaret i juwe's rom-tråd på xda" Tror han har gjort klockan själv dock. Tjejen är för övrigt Candice från victoria secret. Jag gillade inte bakgrunden förens jag visste att det va hon. Så himla snygg lol
Skulle du vilja länka till tråden på xda tack? Sedan var detta lite roligt: KAN DET MESTA?, det verkar som allt var fel! Dock gör det absolut inget, tack för din hjälp iaf
Knäckebrorsan: sry att du ej fick länk, här är den om du inte redan hittat iaf: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672 , kan nog bli svårt att hitta dock, dom brukar inte alltid svara på frågor om dom grafiska bitarna. Du kan ju ladda ner romen och hitta filerna där.
Kan ingenting om ROM:ar, det är inget krångligt eller nåt sånt va? Är det bara att plocka ner romen och ta ut dem? I så fall så skall det nog inte vara några problem
Hittade denna sida för lite mer screenshots och inspiration :-) http://colormeandroidtest.blogspot.com/2010_11_01_archive.html
Tack så mycket, men fattar inte en sak: Det står t.ex. "Wallpaper available as Color and Color2 in dropbox" men var är hans dropbox då?