du har inte lust att göra ikoner för ringa(tele), spel(spel) och appar(appz eller apps)? skulle vara jätte snällt! om du inte förstod är det inom parentes vad jag tycker skulle vara bra förkortningar!
Verkligen sorry om jag är offtopic, känns bara lite banalt att starta en ny tråd när ni här inne har superkoll på sånt här Android Agenda Widget e sjukt nice och kan konfas till månen Använder den ihop med gTask - tyvärr visas ALLA mina task's och det blir mycket skrollandes. Bör väl kunna ändra vilken gTask-lista som ska visas - eller? Eller kan någon schysst tipsa om en sjuukt minimal gTask list widget? (Google's egna hade funkat om den va transparent)
Alla de vita rutorna är ikoner, då ikonerna är vita syns de inte så bra. Men tar du in dom i telefonen borde du se dom bra eftersom bildvisaren där har svart bakgrund istället för dropbox vita. Fixar dem du ville ha när jag får tid över, är mitt uppe i en tenta-period så har rätt fullt upp just nu. EDIT: Håller du över bilderna i dropbox så ser du namnet, det ger en hint om vad det är för ikon.
1, Go widgets 2, Go weather, Extended controls 3, Pollenwidget, Bankdroid, Traffic counter, Life contacts