Snyggt, fina kontraster! "Missed It!" kan man dölja notiserna när man inte har något missat? Menar så det enbart dyker upp när man väl har något missat..? Mvh Jonas
Installerade GO Launcher själv på telefonen, HTC Sensation, men fick inga ändrade ikoner, hur gör jag för att få samma som du? Måste jag installera något ikon-pack eller något? Hur ändrar jag? Snygg homescreen!
Det är medföljande ikoner till GO Launcher EX, d.v.s. standard icon-pack. För att ändra kan du hålla nere på valfri ikon, välja "ersätt" sen custom icon. Då kan du välja valfri ikon på din externa lagring!
Helt sjukt snyggt! Vilket tema och vilken klocka är det (både på lock och home screen)? Är låsskärmen MIUI original? Nu fick du mig att vilja byta till MIUI
Temat har jag gjort själv med ikonerna MacThemes Forum / [Theme] Quab HD så jag vet inte om jag får dela med mig av det. Klockn och låskärmen är MIUI orignal.
Här har du temat: Quab 1.1. slajk.mtz Det är baserat på Hunds Genesis-tema så några av ikoner är från det, men dom flesta är bytta.
Sure här har du! http://dailymobile.se/wp-content/uploads/wallpapers/android-960x854-wallpapers/colorful_heart.jpg
Tackar Nä har inte funderat på det, är inte så skicklig än dom har ikonerna snickrade jag ihop i photoshop snabbt bara för att ha något passande mot docken/bakgrunden men är jävligt nöjd med dom än så länge
Inte jag som har rättigheterna till det jag länkade till på något sätt. Hittar ingen info om sånt på sidan jag tog det från heller. Så kör på om du själv vill mig spelar det då ingen roll