Tror inte detta är rätt ställe att posta på, men det finns ingen annan tråd för mClock. (Känner inte att detta behöver en egen tråd) När jag försöker läsa in detta tema, så får jag inte upp bakgrunden. Jag läser in xml-filen. Vad gör jag fel? EDIT: Fattar nu att jag måste välja den medföljande bakgrunden, men det går inte? Hur gör jag det? Alla alternativ är nertonade när jag har valt .xml-filen.
Redigera XML-filen och ange vart bakgrunden ligger någonstans. Om du t.e.x har döpt om mappen så hittar inte XML-filen bilden.
Det funkade. Men det visas inte som 16:00 utan 4:00, men om jag kollar inställningarna när jag har laddat filen så är "24 hours" ibockat. Vad är fel?
Det är mClock med Simple Circles temat som du hittar här: xda-developers - View Single Post - [MOD][GUIDE] mClock Skins | Updated 22 Dec
Skit snyggt. Hur fasen får jag till det så? Hittar inga inställningar i MT alls där man kan få fram text på detta sätt. En mindre "guide" eller iallafall ett pek i rätt riktning vore väldigt tacksamt. Tack och bock. Pz
Hur lyckades du med att få till "Games" delen? Antar att det är gjort via "Minimalistic text" men jag lyckas inte få det så att widgeten kopplas till en mapp. :/