Nix inte minimalistic text. Texten är inbäddad i bakgrundsbilden. Sen hade jag en transparent ikon över varje ord som länkas till en sida genom launcher pro. Så tryckte jag på games till exempel så kom jag till hemskärmen med spel osv... den swipar av sig själv när man trycker på ett ord så man kommer till respektive hemskärm. Sen bollen nere till vänster kom man alltid tillbaka till hemskärmen med. Kommer inte exakt ihåg hur jag gjorde dock för det var ett tag sedan jag hade det så. Vet att det var en del pillande att få till det.
Sant Men jag minns det var visst strul att placera transparenta ikoner på rätt ställe då de var svåra att se när man skulle flytta dem
Okej, kan någon förklara för mig för jag börjar få spel på detta. Hur får jag in ett xda-tema till mClock? Jag går in på att ändra inställningarna på mClock och klickar mig vidare till "load a xml template file". När jag sedan där ska välja den som jag har laddat ner så finns den filen inte där, jag lade den i en specifik mapp för att kunna hitta den men mappen visade sig vara tom. Hur ska jag göra?
Japp, allt från de dära forumet där alla lägger upp sina versioner på mClock är med .xml vad jag har sett iallafall
Hur har du lyckats göra så Tasker visar kalenderinfon i Minimalistic text? Alltså så att det visas i Minimalistic text INNAN kalendereventet pågår, om du förstår vad jag menar?
Riktigt häftigt! Är det 4 separata skärmar? Eller är det en skärm med dem olika alternativen, som förmodligen dyker upp vid tryck av t.ex ''Home''? Gillar idén skarpt, vill gärna veta mer!
Tackar! Det är 4 separata skärmar faktiskt. Men eftersom alla ikoner är genomskinliga (de är målade på wallpapern i PS) så syns ingen transition effect. Därför ser det bara ut som en enda skärm som byter ikoner när jag swipar.
Hur quotar man om man inte får posta homescreensen här? ? :-) Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk