Kan tillägga att det ända jag inte är riktigt nöjd med är musikspelaren.. Förstår inte varför färgerna blir lite konstiga.. Någon som kan tipsa om en bra musikspelare som jag kan byta till? Gärna svart bakgrund så det passar ihop med klockan/vädret och kalendern.
Är det inte Pure Music Widget du använder? Isf finns det ju flera skins att välja på som inte ser sådär ut (den bakgrunden blir lika randig på min telefon).
Ajdå jag betalar gärna för att få Beautiful widgets men har aldrig haft orken att ordna med ME. Tips på en bra guide?
Själv använde jag emulator för att komma åt paid apps. Gick jättesmidigt. Här har du den guide jag följde: http://blogg.tthe.se/?page_id=106
Här har du den Den nedersta är AudioManager, den mellersta är standard-musik-widgeten i Android 1.6 och den översta är SR Player. Den heter CalWidget
den heter Weather widget dvs toggleswidgetsen är beautiful widgets medans väderklockan är Weather widget
Alltså, Beautiful Widget. Har provat att installera det men jag får aldrig någon väderikon eller liknande på min. Är det något speciellt man ska göra? Klicka i nån utan de där två rutorna längst ner på inställningarna? Vill så gärna ha en klocka/väder som liknar HTC Sense klocka.. Och Beautiful widget verkar ju vara den som är närmast. Försökte även använda mig av ME för att köpa Beautiful widget men jag lyckas inte göra klar registreringen för mitt kontokort. Verkar som om de vill ha amerikanskt nummer eller något.