Hur får man till en bättre bild? Ser bra ut innan, men när jag laddar upp den via Tapatalk blir den liten och har dålig upplösning. Tips för och lösa detta? Tack. TapaTalk
Ladda upp din bild på imgur.com, sen kopierar du länken som slutar på ".png" och sen sätter innanför IMG-taggar.
Provade ladda ner några ikoner, men det gick inte att ladda ner för tillfället. Har du lust att lägga upp dessa någonstans?
Skapade en ZIP med filerna och la upp dem på min GDrive. Här är länken: https://docs.google.com/open?id=0B80zVcknoenndFNWakFRTkFsRjA Bara att ladda ner hojta till om det är något problem
Nej jag tror inte det. Inte vad jag kommer ihåg från turerna i hans dropbox. Kan rekommendera att maila honom.
tackar för hjälpen, men finns det inget smidigare sätt att göra det på? skulle föredra att göra det direkt från mobilen och det verkar lite krångligt och fixa det där från mobilen!? det borde väl ändå gå att lösa direkt via Tapatalk, tycker man...!? eller via dropbox kanske...!? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2