Nu blir jag irriterad! Sluta upp med att ge previews på din ikonpack. Släpp dom!!! Kan ju inte hålla mig här borta
Soltider och progress bars finns i Zooper. Solen är en bild som ligger på minneskortet. Under Advanced Parameters kan man skriva in x- och y-position så med lite trigonometri gick det ganska bra att få den att flyttas samtidigt som mätaren. Jag definierade en kvot som (t-t_1)/(t_2-t_1) där t är aktuell tid, t_1 är solens uppgång och t_2 är solens nedgång. Denna kvot kommer bli ett tal mellan 0 och 1 mellan solens uppgång och nedgång så om man multiplicerar med pi och slänger in den i sin och cos som representerar y- respektive x-koordinaterna på en cirkeln så rör sig solen längs cirkeln. Bilden med solen kommer även att fortsätta röra sig längs den undre halvan av cirkeln efter att solen har gått ned. Detta beror på att kvoten kommer bli större än 1. Den kommer alltså att fortsätta hela varvet runt tills solen går upp samt göra ett väldigt fult hopp kl 00.00. Båda dessa skulle säkert gå att fixa om man vill, men jag tyckte det var lite roligt att solen fortsätter hela varvet och det där hoppet 00.00 orkar jag inte göra något åt. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Krysset som markerar positionen på kartan, är det statiskt eller flyttar det sig med den riktiga positionen? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
det är 2 förlopp indikatorer 1. Progress min/max value: Lägst -180 Värde #LLONG# Högst 180 Fyllningsläge = highligt current 2. Progress min/max value: Lägst -90 Värde #LLAT# Högst 90 Fyllningsläge = highlight current Plats = Automatisk plats. 《☆》
Vet någon vilka ikoner det här är? Mvh http://forums.androidcentral.com/at...creenshots-screenshot_2014-04-21-20-47-23.jpg
Du behöver Zooper Pro Music Utilities Popup Widgets Mina Filer - Dropbox Du måste veta hur du lägger till zooper filer i "popup widget appen", annars får du söka på nätet, finns många fina guider.