Vänstra spalten har jag gjort med hjälp av denna, samt några extensions. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nurik.roman.dashclock Angående bakgrunden, menar du det mörkare strecket i den?
https://wallpaperscraft.com/download/wood_dark_background_texture_55321/3840x2400 Du får välja en hög upplösning och sedan beskära bilden. Det är denna bakgrunden.
Här faktiskt slutat med launcher på min Note 8 Med teman och ikonpaket och apps Edge och Bixby Hello så känner jag mig nöjd Vad tillför en launcher för dig?
Genvägar (svepgester), app-genvägar med Sesame shortcuts, möjlighet att ändra hur många appar-ikoner som får plats, ikon-paket, möjlighet att kategorisera appar i tabbar, dubbelknackning för att låsa skärmen osv. Förr var standard-launchers väldigt begränsade men eftersom de får fler och fler funktioner minskar behovet av att köra tex. Nova. Jag gillar Android pga. alla möjligheter att få det att se ut och fungera precis som jag vill. Det har kommit många intressanta launchers på sistone. Jag har växlat mellan Nova, Action, Microsoft, Lawn chair och Pixel. Nova saknar några saker som snart borde komma (tex. möjlighet att se notiser genom att långtrycka på app-ikonen) men är ändå fortfarande min favorit.
Pixel 2XL Stock launcher med live wallpaper Samsung health widget. En snygg bakgrundsbild räcker långt Gillar att det inte var så stökigt.
Allt original på Google pixel 2 XL...borde finnas en tråd med kurser för oss nybörjare på android om hur man customiserar sin telefon enkelt..
Jävligt cleant, blev nästan inspirerad att lämna stock pixel Launcher, men brukar oftast när jag själv lägger på custom ikoner tröttna och föredra stock bäst.
Vad gör ni när ett ikonpack ni övrigt gillar saknar en ikon eller flera? Jäkligt ocleant att inte ha allt I samma design på till exempel hemskärmen.
Nova, t.ex. låter dig ändra ikoner för alla appar manuellt, så man kan hitta en som är passande i ikonpaketet och applicera den på just den appen.
Jo jag kör nova, men om det inte finns någon dedikerad för säg swedbank, då menar du att man får välja en själv som "duger" av dom som faktiskt FINNS? God idé.