Tror inte det kommer ingå. Jag antar att Swedroid inte gillar att man lägger upp paid apps här så det jag kan tipsa om är att söka efter "com.koushikdutta.screenshot.apk" på google. Den var gratis förut och den gamla gratisversionen flyter fortfarande runt.
Helt riktigt. Diskutera gärna piratkopior, men inga direktlänkar till sajter där det finns. Vi vill inte hamna i knas med vår webbhost (även om det är ytterst osannolikt att Google skickar ut stämningsglada blodhundar i stil med RIAA/MPAA).
Har inte fått min magic än (ehrm, var tvungen att göra en spotantripp ett par dagar till norra regniga Spanien pga en familjekris, men den verkar vara hemma nu....), men på datorn använder jag yr.no för att kolla vädret. Såg att någon tipsade om att det finns en widget till just yr.no. Det bästa med dem är att de ger en hour-by-hour-report, spana in här t.ex. Ä helt enkelt. Gissa vad jag kommer köra på torsdag när jag kommer hem....
finns det ingen screenshot där det kan stå sol istället för risk för regn hela tiden hur dåligt väder har vi egentligen
Finns inga, eller iaf väldigt få, teman till Magic ännu. Ditt bästa val just nu är nog att skaffa Open Home eller liknande Home-alternativ (kostar några kronor) och köra "halvteman" genom dessa. Du kan för all del skapa ett eget också, men det är inte helt okomplicerat.
De är inte helt usla, men de kan inte påverka allt. Du får stå ut med samma statusbar som du har nu, samma dialer, samma calculator etc. "Halvteman" kan egentligen bara byta ut klockan, widgets, ikoner och app drawern. http://betterandroid.wordpress.com/2009/05/29/open-home-2-0-now-in-market/