Fast vet man upplösningen på varje sida så är det ju inget problem i sådantfall då gör man ju bara 4 olika bakgrunder på samma bild om du förstår hur jag menar
Det fungerar inte så.. den när du flyttar mellan dina homescreens så åker wallpapern med, fast bara till 50%. så när du bläddrar från en sida till en annan så har du halva wallpapern från förra sidan och halva från den nya. (vet inte riktigt hur jag ska förklara.)
... skulle jag tippa på. Har inte lekt särskilt mycket med 2.1-baserade ROM:s, och elelinux's sådana verkar vara rätt stabil. Man kanske borde slänga in den nu när det nalkas en original ROM från HTC.
HAHA..ja det känns riktigt skönt, blir borta 5 veckor! Jo det är denna ROM jag lagt in, https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=7805
Vad är det för kalender som visar allt i textläge? Och vad heter då denna sms/facebook/twitter widget?
det är widgets som är SenseUi specifika dvs fungerar inte utan för senseUi senseUi kommer ju till HTC Hero, HTC Legend, HTC Desire. Men finns portat till allehanda mobiler