Hej, soorry, har inte haft tid att lägga ner så mycket tid på morphen. Väntar på att Cyanogen ska släppa 5.0.6 till nexus. Kommer nog att fixa det under helgen
Tror inte det. Men kul är det Ligger ju ute på hotell hela veckorna och får inte pilla nåt alls. Sen när man väl kommer hem till helgen läggs ju minst 2 timmar på att uppdatera allt, leta nya roliga widgets och modda skiten. Därför blir det lite pill
Någon som vet om det är möjligt att få tag på en liknande klocka någonstans, helst en som också visar veckonummret. Och utan väder-delen.
Dirk Diggler! Har bytt till Home++ nu oxå, skiitbra, laggar inte som pandahome(programlistan), allt bara flyter på så jäkla bra! Bästa!! STORT plus oxå för att man kan ta en skärmdump via Home++, en skärm bara men skitbra! har en orotad Nexus
Var har du hittat den väder-widgeten? Jag är trött på HTCs, den visar alltid fel, och uppdaterar sig för sällan...
Wow, hjälp en ny android användare Vad har du använt dig av för att få den så? Den var riktigt fin, går det på något vis att byta den nederst med telefon grejset.. Ogillar det faktist, måste finnas snyggare. Testade home++ o då blev den ju annars.. Är tacksam för alla tips o kanske tips vars jag kan läsa mig till saker själv oxå
det går att byta launcherikonen ja. Sök på launcher på market så hittar du några alternativ. annars kör han SenseUi som du också borde ha med HTC Legend
Har förstått att man måste roota telen för att kunna använda custom themes.. Men, Funkar detta tema på en Tattoo? Isf, Har du lust o linka temat då?