Läs första inlägget, alla frågor ska tas i den andra tråden, denna tråd ska hållas fri från inlägg... Nu gör ju jag raka motsatsen, men det var ju inte alls länge sedan detta var på tapeten, så alla bör ju hålla sig till reglerna!
Gillar din homescreen skarpt. Måste fråga om du har ändrat på wallpapern så att det är lite glossy uppe?
glömde ändra storlek, så jag lägger den i en spoiler. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! root edit: gjorde ett nytt försök på batteriet då jag inte riktigt blev nöjd med det förra. Lite lätt moddat sense-batteri:
Här kommer bilden http://lh3.ggpht.com/_lkbUMAmbX6A/TDH4FXg8X6I/AAAAAAAAAQs/bEzN_QRREHo/s640/abstract_0097.jpg
Letat med misslyckats att hitta *sigh* Har sett ett par som har X10 digital clock och tänkte "-den skulle jag vilja ha" Men hur gör jag? Var hittar jag filerna som behövs och Vad behöver jag göra med mobilen för att det ska funka? Tack på förhand cake.
Jag hittade den på XDA-forumet. Den lägger sig under widgets med namnet Digitalklocka. Om du inte är registrerad där har jag laddat upp den hos Megaupload. Skriv in koden uppe till höger och vänta några sekunder, klicka på ladda ner, och sedan vanlig nedladdning när tiden gått ner. Du behöver en filhanterare, sök på Markets så hittar du. Själv anvädner jag File manager. Öppna filhanteraren och leta upp Digitalclock.apk (där du sparde den på minneskortet). Sedan öppnar/installerar du den med 'Installationsprogram för paket'. Så fungerar det iaf i HTC Sense (Legend).
Sista gången jag säger detta eftersom vissa inte läser första posten eller när folk skriver inga kommenterar i denna tråden. Inga kommenterar i denna tråd!! Vi har en tråd där diskussioner tas angående screenshots tråden ifråga är Din Home Screen [Diskussionstråd] OBS!!Läs första inlägget!! Jag raderat obönhörligt inlägg som inte är screensshots
Vill du dela med dig av bakgrunden? (blev visst två inlägg om bakgrunder efter varandra, men jag letar bakgrundsbilder nu )