Det här hör kanske inte till eftersom jag inte sett någon göra just detta, men vet någon om det finns ett sätt att gömma docken där nere? Använder Launcherpro, men detta går inte att ställa in direkt i programmet vad jag vet.
Tjenixen allesammans. En liten fråga om 'Lock 2.0' jag använder en Desire och har lite problem men upplösningen, tar jag bort 'bottom bar' får jag ett svart streck på ungefär 10px under 'slide lock' fungerar bara 'Lock 2.0' med mindre skärmar?
Jag ser att "X10 digital clock" dyker upp lite varstans i screenshot-tråden, men när jag kollar i Market hittar jag inget med det namnet. Finns ett antal digital clock men inget, som på skärmdumparna, ser likadant ut. Vad är appnamnet och finns den i Market?
En lathund från hund, tusen tack! Efterlyser också X10 Mini screens, har inte sett några hittils Noterar också Timescape i vissa screens; går den att få tag på till Legenden som APK?
Skulle vart fint ifall det skulle finnas någon fotboll med idroid ikoner, för att öppna appen soccer livescores, och följa matcherna
Ajdå, jag misstänkte det. Det går inte att få tag på den på något annat sätt? (Hade sååå gärna haft LauncherPro istället för For 1.6 på min Mini Pro men det verkar ju inte fungera i Android 1.6 :-( )
Tja, har defrost 2.0d, men vill ha den runda batterivisaren längst uppe istället för det lilla batteriet. Någon som vet hur man gör det??
Du ändrar en .png-fil i /system/framework/framework-res.apk. Lägg över filen till datorn, döp om den till .zip (ist för .apk) och extracta den. Då kommer du se några mappar. Gå in i den som heter /res/drawable-hdpi/ så har du alla ikoner där.