Hur kommer jag till system/ framework, och ska jag ta du den mappen, ändra .apk till .zip och sen lägga om den i mobilen igen??
Hej , Jag har extended bar controls , och jag ser att as mångga har helt genomskinligt, hur får ni det, är det mod ?
sorry men fattade ingenting, försökte leta efter framework i mobilen men hittade ingenting, du skulle inte möjligen kunna göra en liten snabbguide om hur jag fixar det?
Hej jag kör med min hjälte Och EzHero, Jag vill ha annorlunda shortcuts på min homescreen , försöker använda mig av Bettercut men funkar ej. Får alltid upp antingen fc eller att jag måste ladda ner openhome och avinstallera bettercut efter åt sen installera det igen efter jag laddat ner openhome men det vill inte jag för jag kör Launcherpro Snäla hjälp!!
Tja var kan jag få tag på suave ikonerna, hittar inte de på market och googlade oxå men hittade inhäget... eller så är jag blind
Måste man vara medlem för att ladda ner den, för jag får inte ner den trycker på download men får bara upp ett nytt fönster med details och inget händer....
Temat finns på dA. Det finns en länk till höger på sidan. Latlänk: http://www.deviantart.com/download/134190336/Suave_by_thyraz.zip Det finns totalt över 9000 ikoner utspritt i tråden med. Ska finnas några större paket som andra användare ordnat.
9000?!? Okej får ta en närmare titt när jag kommer, tack så mycket ialf EDIT: Har problem med att sätta suave wallpapers, går inte att få den i den vanliga storleken, hur gör jag då? För väljer wallpapers sen gallery sen väljer jag den bilden men jag måste skala den då går den inte att välja hela bilden...
Tja, installerade nu switchpro, men mitt mobila nätverk slutade fungera, avinstallerade den, startade om mobilen men den fungerar ändå inte, jag behöver verkligen internet, wifi fungerar som det ska dock...