Vilket msn program tänkte du på?? samma med remote där, gärna app namn och om du vill ha någon annan än den music ikon jag har så får du gärna skriva vilket namn på appen
Här är några mer ikoner med det du önskade. la in msn för nimbuzz men dock fick bara Nimbuz plats http://www.mediafire.com/file/zummpi4ob8klb8c/icons.rar
Riktigt fina ikoner Goa! Tänker helt klart klart lägga in dessa. Om du har tid och möjlighet får du gärna lägga till några jag saknar till min lilla dockbar Web browser (standard) Kontakter Maps Väder (htc's) Taskmanager Vore riktigt snällt. Tack på förhand
Du skulle inte kunna slänga upp en template-fil så man enkelt kan fixa egna? Edit: Styrde upp några egna. Browser: Maps: Terminal:
Jag tog bara en av goa2000s bilder som mall för att få till textstorlekarna. För Speglingen är det bara att kopiera och invertera lagret med texten som ska speglas och lägga en vektormask med svart-vit gradient över.
Har lite frågor, hur gör man så att alla ikoner i appdrawern byts ut? får endast till det med ikonerna som är på hemskärmarna och i docken, men inte i appdrawern...? Skulle även vilja ha ikoner där det står: Wlan Tether, och även Contacts.. Edit: Kan ju vara en fördel att säga vem jag skriver till menade självklart Goa200's underbara ikoner
Tackar så hjärtligt, du har inget svar på hur jag kan fixa ikonerna i appdrawern så dom ikonerna byts ut?
Hmm, det funkar inte så för mig, använder du dig av något speciellt program eller? Antar att du pratar om LauncherPro, jag menar i program visaren, där man ser alla program som är installerade. inte nere i dockbaren.
Härligt tack! Får man veta hämligheten (typ fonten)? Görs dom i PS? Skulle kunna hjälpa till med Ikonbasen^^