Är det någon som kan tipsa om en klockwidget som öppnar upp väderappen vid klick för froyo. Dvs.Precis som transparent clock gör för 2.1. Sent from my OpenDesire using Tapatalk
Med Fancy Widget kan du ställa in vilken app du vill öppna vid klick, finns dock inte på market längre *host*google är din vän*host*
Japp, har redan fancy widget. Men vill ha något mer enkelt i sin utformning som just transparent clock eller digital clock by Maize och ingen av dem öppnar väder i Froyo. Fancy widget hämtar dessutom sitt väderinfo från en annan källa än den inbyggda androidappen så får olika temperaturer
Jag förstår inte riktigt hur jag byter ikoner till olika apps som jag vill ha på screenen. #EDIT: Såg att jag ska ha BetterCut. Några andra program som gör samma sak?
Tack för tipset. Var väldigt enkelt att använda. Nu har jag bara problem med ikonerna som är på min launcherPRO. De blir super små. Ska sätta mig och se om det går att fixa på ett smidigt sätt.
Ikonerna ska vara 42x42. Så ta bort all onödig döyta runt omkring dom så får du dom så stora du nu kan få dom.
borde de inte vara lite större på än hdpi-telefon? Jag har ju inte eclair/launcherpro men jag skulle tro att de borde vara nånstans runt 72x72 som är standard för hdpi telefoner