Well då tog jag mig tid att börja modda lite,en screen från min lur Modiferat statusbar + modiferad powerwidget samt launcherpro
Är det någon som vet hur jag får bort den blåa stapeln som står framför händelser i Pure Calendar Widget? Ser att vissa som postat sin kalender i denna tråd också har den blåa stapeln.
jag vet inte om denna fråga tagits upp tidigare men jag tror inte det. Jag laddade ner Goas underbara ikoner och jag använder launcher pro. När jag ändrar ikonerna på launcher pro docken så ändras det tillbaka efter en liten stund. Och detta gäller på alla utom contact ikonen, Någon som upplevt samma sak?
Ja vafan, +3 Det allra häftigaste vore ju att ha det som ett Live Wallpaper, och att vattnet kvalpade beroende på hur man höll telefonen. Och om man får drömma lite, så hade ikonerna till programmen man har, flytit runt i vattnet.
Jag hittade originalet. Dock är jag ingen höjdare på Photoshop, så det vore bra om någon kunde ta bort det där äckliga äpplet... Annars är det rätt höjd dvs 480px. Vet inte om Infinitum beskurit bilder. Ser ut så...
Skulle lägga till vatten wallpapern men jag kan bara applya den i landskaps läge, så jag inte får med hela och den blir helt utdragen och ful, någon som kan hjälpa mig´?
Skapa en bild som är 640x480 och klistra in bilden i mitten. Antar du använder LauncherPro? Där kan du ju nämligen inaktivera funktionen så att väggpappret inte följer med när du scrollar mellan hemskärmarna.