Det finns en app på market. Minns inte vad den heter men sök på sms eller message så lär du hitta den.
Lägg till handcent widgeten (small) tror jag, det är en vanlig ikon fast med räknare då du fått nya sms.
Någon som vet om widgeten BattStatt drar mycket batteri? För jag upplever att mitt batteri blivit sämre sedan jag la ut den, men är inte säker på ifall det beror på den eller om det beror på Facebook-appen som läcker batteri... Har för mig att det brukade finnas någon annan Batteri-widget som drog väldigt mycket batteri, därför jag undrar om det kan vara den. Förlåt om jag frågar i fel tråd nu.
Näst nyaste uppdateringen av Facebook drog en del batteri eftersom den aldrig lät telefon gå ner i viloläge. Battery Indicator använder jag och den är snäll mot batteriet.
Detta är också intressant för min del, då jag lagt in den ganska nyligen och jag gillar den skarpt. I tillägg undrar jag om det drar mycket batteri att använda ShorterCut och FolderOrganixer, eftersom det blir en del widgets i form av mappar på skärmen.
Tjena, Jag har har läst denna tråd lite och den andra med homescreen screenshots och jag undrar.. Hur går man tillväga? Ladda ner launcher pro eller något annat program. Men ikonerna? Finns det någon bra guide? Tycker verkligen ett flertal av era homescreens ser grymma ut! Skulle verkligen behöva byta ut mitt sense tema känner jag.
Aha (latmaskar ).. pilen har jag gjort själv: Android 2.2 ikoner: http://dl.dropbox.com/u/7515838/Android 2.2.zip Bakgrund:
Hur får man in egna bakgrunder till sina homescreens? Samt, ska det vara någon speciell storlek? Jag har en 5mb stor bild, 2560x1600.