För mig kan den tillfälligt hicka direkt efter start av telefonen. Annars har det alltid fungerat bra. (okej, några förbjuda åtgärder vid klick på, men rätt sällan)
Det är "svindyrt" (om man nu kan tala om svindyrt när man talar om 2.99 USD). Men ställt i relation till vad den gör och gängse priser på Market så är det verkligen svindyrt. 0.99 USD vore mer lagom. Lyckligtvis var den gratis till en början, så jag slapp den utgiften. Han har ju heller inte uppdaterat den sedan dess, den har fortfarande samma "distortionbug" där 2px längs med högerkanten på bilden (uppifrån och ner, dvs 2 px på bredden och 480 på höjden) flyttas till vänsterkant istället. Svårt att förklara, men det ser ut så här: Se vänsterkanten på screenshoten, de två yttersta pixelraderna skall egentligen vara på högersidan, samt en px högre upp.
När jag körde widgeten från yr.no var det ofta som jag fick ett fel som sade att widgeten inte kunde hitta min plats. Dessutom tyckte jag att den var rätt ful. Det är därför jag nu håller på och gör en egen. Yr.no är grymt bra källa för väderinformation. De kan ge prognoser till mer än 6.3 miljoner platser.
Mannyb: Jo, precis... jag sa inte att det var mycket pengar, bara att det var dyrt Det felet har aldrig hänt mig. Det där med fulheten löser jag genom att köra genomskinlig (och sedan förra uppdateringen kommer den ihåg ens preferenser). Jag skulle vilja ha en mindre, men då ingen annan (vad jag vet, tipsa gärna annars) har prognoser med 6h-intervall, bara per dag, så blir det yr.no-widgeten. Dessutom litar jag mest på yr.no, tom mer än smhi. Säg till om du vill ha testare, jag är bra på att misshandla apps och guis
Jag kommer slänga upp en beta så fort jag har något som åtminstonde kan fungera lite. Det enda användargränssnitt som finns nu är konfigureringen.
Hmm, behövs open home för better cut? Man vill ju kunna pilla med ikoner å sånt utan att det går segare (Open home gör tydligen att det flyter mindre bra).
nej det behöver du inte. Dock kan du inte ändra mappikonen med bettercut. för det krävs det open home lr dylikt program
Oki, det var ju trist, så alla ikoner förutom mapparna går att ändra? Hmmm, Man vill ju inte slänga in OH för att det ska slöa ner. Går det inte att lösa på annat sätt?