När du är inne i inställningar för pure så längst ned finns det en knapp, continue and skin, tryck på den och gör ett långtryck på fully transparent i skin-listan så kan du installera och välja.
Nu har jag byggt ett personligt tema till mig själv En del har jag lånat från gomorrah,en del har byggt själv Man blir inspirerad av alla knåpare här.
Lung å fin den kommer sinom tid testkörs för fullt av mig + ett par till vill allt fungerar som det skall.
Har en liten fundering... Har precis börjat leka med lite andra homescreens och så på min desire. Installerade launcher pro. Desa frågor kanske redan tas upp, men hänvisa mig gärna dit isåfall. Hur gör man för att Ändra sina ikoner? Tycker de är lite tråkiga... Såg på nån bild att man i "launchern" längst ner kunnde se hur många sms, mail och sådant som man hade oläst. Hur får man till det? *Edit* Lyckades hitta den inställningen, men är fortfarande nyfiken på det där med nya ikoner...
Håll in den ikon du vill ändra, välj genväg sen väljer du custom icon sen väljer du en ikon som ska ha sparat som bild på minneskortet. Kan inte förklara bättre så hoppas du fattar men du måste ha en ikon sparad på telefonen, ikoner kan man hitta här http://www.iconfinder.com/
Tack för snabbt svar... Förstod hur man skulle göra, men hur gör jag för att ändra ikonerna som ligger på en "home screen"? och går det att ändra vad som syns i status baren högst upp? Dök upp en ny fråga... hur har "elelinux" fått till sin lock screen?