Widgetlocker ger väll "bara" möjlighet att ha ikoner och widgets på min lockscreen? Jag vill ha samma slide för att låsa upp telefonen som han har.
Jo, det stämmer. Den finns där i calendar widget listan... när du lägger in den så kan du bläddra mellan olika stilar... Sent from my HTC Desire
När man lägger till Widgeten finns det några olika layouts att välja mellan, list view är en av dem. (Eller två faktiskt, en stor och en mindre) Edit. Lite för långsam. ):
Som Slajk sa, systemfonten är ändrad. jag ber om ursäkt för att inte ha svarat tills nu, glömde bort att jag postade i tråden. Men här är allt du behöver: http://data.fuskbugg.se/skogsturken/lolol.rar
Jag undrar hur du får LED Clock Widget att visa 24 timmars tid? min widget blir automatiskt am-pm och jag hittar ingen inställning för att byta detta. Telefonen är inställd på svenskt språk och tid och den vanliga klockan visar rätt tidsformat.
Folder Organizer full så när du väljer ikon för en specifik folder, så kan du välja "Show items in icon" I dockan har jag Elegant Steel-ikoner.
Udda, jag har också den köpta fullversionen men ingen uppdatering till 2.7... Jaja, den dyker väl upp tids nog...