TypoClock är på engelska om du har en Sense-ROM och annars på svenska. Förhoppningsvis kommer det att fixas i kommande releaser.
Vad heter klockan du har på första bilden? Är det någon som vet en snygg music player widget med transparent bakgrund? Som ska funka till X10 mini?
Lite sent svar, nu har jag styrt upp root då jag insåg att det är rätt mycket jag behöver det för. Hur som helst, nu när det är fixat, någon som har koll på hur jag löser det?
Oops! Sorry. Glömde. De är 'MIUI' Icons. Ikonen i Dockan är 'simple icons' inte Tallmin. De var fel av mig. Ikonen på Homescreen är 'MIUI' Icons blandat med LPP Ikonen.
Tackar Tyckte inte riktigt att de såg ut som de TallMin jag har sett, men tänkte att han kanske hade gjort flera nya
Varför är det viktigt att jag läser första inlägget enligt trådtiteln när det inte står nånting i det typ, är bara en mening från mitt i en diskussion? Jag försöker sätta mig in i att börja modda utseendet på min nya Androidtelefon, kan någon hjälpa mig med vart jag ska börja? Många skriver vad dom använder för program och filer för att få till sin homescreen men det säger ingenting för mig. T.ex. är det någon som har en snygg lockscreen där han har skrivit stock men moddad av mig, hur tusan kan jag ändra lockscreenen så jag får den att se annorlunda ut, går det med inställningar i telefon eller måste det till någon app för detta? Tack
Folk har en tendens att missa (hur vet jag inte, tycker det är rätt klockrent) att det står [Screenshots] och [Diskussionstråd] i trådnamnen.