Om jag får ge ett exempel så tycker jag detta är väldigt snyggt. http://i35.tinypic.com/nckoyr.jpg Ikonerna kan jag hitta, men hur ändrar jag jag baren som han har längst upp, färg, ikoner, batteriprocent osv. Förlåt om allt detta står i tråden, men jag kan inte läsa igenom hela tråden så om någon kan hjälpa mig mer via PM eller länka mig nånstans där jag kan läsa mer själv. Jag har en Desire HD, den är inte rootad men jag tror jag vet hur jag gör det om det behövs.
Tror nog Mathias är lite yr idag bara, kanske en baksmälla eller något som ställer till det för visst är detta diskussionstråden alltid
Vaihelvette?! Jag får ursäkta detta med att mina föräldrar tappade mig i marken rätt ofta när jag var liten. Efter upprepade incidenter av att folk hela tiden missar trådnamnen (därav jag själv, uppenbarligen ) så vart jag lite irriterad, men missade att jag själv bytt tråd (då jag frekvent multitaskar mellan de båda). Förlåt
Har inte kvar originalet, men här är den bilden jag använder. Notera att den är anpassad till 640*480 med "Disable wallpaper scrolling" ikryssad i LauncherPro.