Tack så mkt, riktigt snygg ju Hade den varit 4x2 så hade den vart helt perfekt men den duger helt klart
Lugnt lugnt : ) om du har launcher pro plus kan du ju resiza den till 4x2 om man vill, fast det enda som blir större är strecket mellan timmarna och minuterna
va, jag får väl kolla för femtioelfte gången då.. har letat i inställningarna otaliga gånger.. ska kolla igen tack i alla fall!
nu hittade jag det. trodde inte man kunde scrolla uppåt i listan. På min Desire ser man inte dem översta alternativen utan att scrolla uppåt och man brukar ju hamna överst direkt i andra appar får bära en dumstrut ett tag :-p
Klockan med veckodagarna tyckte jag om, vart finner jag den? Dockan & Ikonerna, var finns de? Eller en mall så man kan göra själv.
Jobbade en stund med denna, tycker det blev ganska bra trots att jag inte rootat Uploaded with ImageShack.us
Detta är nog mer rätt tråd än Apprekommendationer Vilken lockscreen är detta? Edit: Nevermind, WidgetLocker verkar det som
Nej, det är en moddad version av androids standardlockscreen. http://xda-developers.com/forum/showthread.php?t=770315
När jag använder datum i simi clock så syns bara halva raden om jag inte använder storlek 6 men då kan man inte läsa det... Blir det så för att jag har mini!?