Den heter Power control, kommer från från Donut och finns i en del ROMs, t.ex. HoFo och Cyanogen tror jag.
Fan va snyggt... Kör du med nå home replacement å ett tema eller har du gjort allt själv? riktigt snyggt iaf... Sen skulle jag vilja ha tag i din bakgrundsbild... den var najs som tusan!
Precis på samma sätt som ett nytt ROM - Döp om till update.zip, lägg i roten på SD-kortet, boota om till recovery. /Mats
Har hållit jämna steg med CyanoGen sedan innan sommaren, och bara wipat 1 gång - då jag av misstag tryckte alt-w Hittills inga problem som inte övervunnits med spetsigare instrument än wipe. /Mats
Klockan är nog orginal i dxTop om jag inte missminner mig och kalender widgeten heter Pure Calendar och den finns i 2x2, 4x1, 4x2 och 4x4.
snygg. har alltid gillat buuf ikonerna. tror nog jag ska köra in dom igen faktiskt. Kör du jachero lite? Vad hittade du bakgrunden?
när jag ska installera sky international väder widgeten får jag: there is a problem parsing the package. Med appsinstaller, vadan denna?