Jag är riktigt dålig på sånt här.. Men hur installerar man nya teman (eller om det fortfarande heter teman?) på en LG GT540 Optimus One, har iallafall lyckats att uppgradera den till Android 2.1 update1. Om jag har ett nerladdat tema på datorn, hur gör jag då när jag lägger över dem på telefonen?
Tack så mycket Självfallet, den är egengjord men jag laddar upp den: http://up.moduko.se/files/shadow_whitering3.png ringen sitter fast i docken, hoppas det inte gör något!
Det har jag en fråga om, när man kör Launcher Pro Plus och tar en dock med en ''appdrawer knapp'' som redan sitter där på själva bildfilen, hur gör man då för att inte behöva lägga till en bild för ''appdrawern'' ???
jag har gjort en egen .png som är helt genomskinlig, alltså ingenting på den och lägger in den istället!
Såhär bor jag på min Blade Screen 1: Extended Controls Pure Calendar Widget Screen 2: Simi Clock Widget Screen 3: Zimly Beautiful Widgets Launcher: LauncherPro Plus Ikoner: Shiny Boxes Tema: Gingerbread Circle Mod ROM: Japanese Jellyfish RLS6