Det är klart jag kan diskutera, är en vuxen människa, men du är helt oresonlig, och det du snackar om låter bara fånigt...
Det har fortfarande ingenting att göra med att det är dåligt glas, eller liknande, det är mer ett skydd om skärmen går sönder...
Sen sitter det inte alls sådär superhårt, det är bara pilla upp i ena hörnet, sen drar man bara loss det försiktigt, det lossnade ganska lätt och på min skärm så fanns det inga limrester kvar eller något alls.. Sony supporten läser nog bara text från en datorskärm, dom har nog inte provat plocka bort splitterskyddet och ser hur lätt det lossnar och att telefonen inte alls går sönder om det tas bort...
Du har fortfarande ingen garanti om du har sönder displayen så varför inte bara ta bort splitterskyddet om du stör dig så mycket på det

min telefon har jag använt länge nu utan skydd fram och baktill, har tappat den flertalet gånger, bankat den i bordet ett gäng gånger, tappat den mellan konsollen och stolen i lastbilen ner i metall, och den är inte trasig, glaset har inte spruckit, eller någonting...
Köper du en annan telefon, eller en iphone så får du efteråt spendera pengar på att köpa dig ett skärmskydd om du så kallat är "rädd om din skärm", medans sony är snälla och bjussar på både ett skärmskydd och splitterskydd
Så du menar att man ska känna skillnad på glas och glas, det är fortfarande glas, det känns som glas även om det är dragontail eller något annat...
Click to expand...