Problem: Disqus Inbox i Chrome

Diskussion i 'Applikationer' startad av marges, 14 maj 2020.

  1. marges

    marges Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2012
    Inlägg:
    115
    Mottagna gillanden:
    40
    Operatör:
    Comviq, Telia
    Telefon:
    Apple iPhone 13 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq, Telia
    Telefon:
    Apple iPhone 13 Pro
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S2
    Övrigt:
    Sony KDL-55W808C
    Chromecast with Google TV
    Chromecast Audio
    Har ett problem som jag inte lyckas få ordning på. Frågan är om det är fler som är drabbade? :)

    När jag går in i Disqus Inbox genom Chrome på Android och klickar på "View" under en kommentar för att ta mig till aktuellt kommentarsfält, kan jag sedan i kommentarsfältet inte interagera med innehållet. Jag kan inte trycka på "Reply" eller på länkar som finns i posterna och jag kan inte använda upp- eller nedröstningspilarna. Tar jag mig till samma kommentarsfält utan att gå via Disqus Inbox fungerar allt som förväntat. Men att klicka på länken i Disqus Inbox direkt gör att sidan laddas i "se, men inte röra"-läge.

    Detta problem har jag haft sedan i höstas, men bara i Chrome på mobilen. Trodde först att det var något fel med min mobil (OnePlus 7T), men jag har testat på flera olika mobiler med samma resultat. Har även testat Chrome Beta och Canary och det är samma fel även där. I Firefox och Edge fungerar det på mobilen.

    På min Samsung-platta (som kör Android 8) och på min Windows-dator fungerar det dock även i Chrome.