Säljes: Diverse true wireless

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av alexelrey, 5 sept 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. alexelrey

    alexelrey Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 okt 2010
    Inlägg:
    961
    Mottagna gillanden:
    292
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO
    Säljer av några hörlurar jag inte nyttjar längre. Obs läs beskrivningen noga!

    Soul X-Tra
    On ear hörlurar med BT och 4 lampor på baksidan (bra för löpning) där man kan skifta mellan fast, blinkande eller avstängt.
    Volymkontroll, play/paus och byta spår via kontrollerna. Tål svett och kuddarna går att tvätta
    Orginalfodralet ingår, även 3,5 mm sladd för den som inte vill använda blåtand och laddkabel (micro usb)
    300 kr plus eventuell frakt (betalas av köpare)

    Jays F- five, vita.
    Fick dessa på köpet när jag införskaffade nya löparskor. Smaken är som baken men tycker dessa duger för Podcast bättre än musik. Även dessa tål svett. Ingår låda, laddningsfodral och nytvättade pluppar, laddsladd, kvitto och hörlurar såklart. Obetydligt använda
    Obs! Fodralet blir lätt skitigt!
    130 kr plus eventuell frakt betalas av köpare

    Jabra Elite Active 75 t
    Superba hörlurar i mitt tycke, sitter som en smäck. Har haft dom sedan december 2020 och varit jättenöjd!
    Brusreducering och Tål svett såklart
    Nytvättade pluppar, fodral, låda, laddaladd ingår. Obs!!!
    Dessa fick sig en snabbtvätt och 1200 rpm centrifug ca 1 månad i min ägo. Råkade glömma dom i löparshortsen, fodral och hörlurar. Det blev en snabb reaktion rakt ner i en påse ris i över ett dygn både lurar och fodral sedan så körde jag avfuktning i över 2 dygn för att sen testa laddning vilket de tog och tar än idag. Har läst på forum att fodralet inte tål det hörlurarna tål och tvättmedel är strängt förbjudet men nu från Januari till idag fungerar de klockrent. Jag lämnar dessvärre ingen garanti som ni förstår då det kan hända att de dör om en månad men de kan ju leva längre såklart

    Såld!
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 8 sept 2021
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.